Warning: mysqli_connect() [function.mysqli-connect]: Headers and client library minor version mismatch. Headers:50552 Library:50166 in /home/kurant/public_html/muzyka/includes/functions/database.php on line 20
Księgarnia Muzyczna KURANT
Zawartość KoszykaZamówienieMoje Konto

Korzystanie z serwisu

W celu złożenia zamówienia w naszej księgarni, należy utworzyć konto, które pozwoli na kontrolę procesu zakupu.

Jak prawidłowo założyć i korzystać z konta?

  1. Jeśli jesteś na naszej stronie po raz pierwszy, na ekranie powitalnym kliknij przycisk „nowe konto”.

  2. Wypełnij formularz rejestracyjny (dane z formularza mogą być przez nas weryfikowane przed pierwszą wysyłką).

  3. Po wypełnieniu formularza naciśnij przycisk „kontynuuj”. Twoje konto zostanie utworzone. Równocześnie na twoją skrzynkę e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta.

Teraz możesz przejść do przeglądania katalogu.

  1. Nasz katalog jest podzielony na 4 duże działy, każdy z nich ma wiele kategorii i podkategorii, które pozwolą Ci szybko znaleźć materiał, którego szukasz.

  2. Możesz skorzystać z wyszukiwarki. Prosta wyszukiwarka, widoczna zawsze po prawej stronie, przeszukuje tylko tytuły we wszystkich kategoriach.

  3. Jeśli interesuje Cię dokładniejsze wyszukiwanie, według sprecyzowanych kryteriów, naciśnij przycisk „wyszukiwanie zaawansowane”. Aby wyszukać np. wykonawcę lub dyrygenta czy tytuł utworu, zaznacz opcję „szukaj również w opisach”.

Tworzenie zamówienia:

  1. Po znalezieniu interesującej Cię pozycji naciśnij przycisk „kup teraz” znajdujący się obok zdjęcia produktu.

  2. Pojawi się koszyk z Twoim zamówieniem. W każdej chwili, aż do końcowego potwierdzenia zamówienia, możesz zmieniać ilość, bądź usunąć pozycję z koszyka. Po każdej modyfikacji naciśnij przycisk „popraw”, aby komputer przeliczył na nowo zamówienie.

  3. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, zawartość twojego koszyka będzie cały czas widoczna w prawym górnym rogu ekranu. W każdym momencie możesz modyfikować zamówienie klikając na koszyk.

  4. Kiedy zdecydujesz się na finalizację zamówienia, kliknij przycisk „do kasy

  5. Krok 1. - Sprawdź poprawność adresu, na który mamy przesłać zamówione materiały. Możesz dodać inny adres niż ten w formularzu rejestracyjnym. Naciśnij przycisk „kontynuuj”.

  6. Krok 2. – Wybierz sposób płatności zaznaczając odpowiednią pozycję (nr konta znajduje się w informacjach „o sklepie”). Dodatkowo wpisz komentarz: czy chcesz, byśmy dołączyli fakturę VAT, czy chcesz odebrać towar osobiście, bądź inny komentarz dotyczący zamówienia.

  7. Zaakceptuj nasz regulamin i wciśnij przycisk „kontynuuj

  8. Krok 3. – Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i wciśnij przycisk „potwierdź zamówienie”.

  9. Krok 4. – Pojawi się ekran potwierdzający poprawność zamówienia. Można także wydrukować specyfikację zamówienia. Równocześnie została wysłana wiadomość na twoją skrzynkę e-mail.

  10. Naciśnij przycisk „kontynuuj”, aby przejść do strony głównej.

Kontrola zamówienia:

  1. Po wysłaniu zamówienia w każdym momencie możesz sprawdzić, jaki status ma Twoje zamówienie, wciskając przycisk „Twoje konto” w prawym górnym rogu strony. Są tam wszystkie informacje związane z Twoim kontem, statusy aktualnych zamówień, historia poprzednich. Możesz tam także zmienić swoje dane lub hasło.

  1. Po odebraniu przez nas zamówienia zmieniamy jego status na „kompletowanie”. Oznacza to ze zamówiony towar jest przygotowywany do wysyłki, bądź jest przez nas sprowadzany, jeśli nie ma go aktualnie w magazynie. Proces ten, z przyczyn niezależnych od nas, może trwać pewien czas. O każdym dłuższym okresie oczekiwania zostaniesz jednak powiadomiony. Jeśli nie odpowiada Ci termin realizacji, możesz zrezygnować z części lub całości zamówienia.

  1. Jeśli wybrałeś przelew jako formę płatności, po skompletowaniu zamówienia ustawimy jego status na „oczekiwanie na przelew” i wysyłamy zamówienie zaraz po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto. Na przelew czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

  1. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, taki też pojawi się jego status, a towar dotrze do Ciebie w czasie zależnym jedynie od Poczty Polskiej.

  1. Jeśli wybrałeś osobisty odbiór zamówienia w siedzibie firmy, po jego skompletowaniu status zostanie zmieniony na "Przygotowane do odbioru". Zamówienie będzie czekało na odbiór 7 dni. Po tym czasie zostanie anulowane.

Proszę także uważnie przeczytać regulamin.

Kontynuuj
Kategorie
Koszyk jest pusty
Wersja mobilna